Phnom penh, Siem reap m.m.

Hej världen!!

Nu har det gått ett tag sedan senaste inlägget här. Tre månader närmare bestämt. Jag får erkänna att jag är en mycket lat bloggare… Men ingen fara; jag är vid liv, har verkat i Phnom penh den senaste tiden och har det mycket bra! För några veckor sedan besökte jag Siem reap för att beskåda de berömda Angkor-templen. Och även en ny avstickare till Sihanouk ville & de fina stränderna där =)  Men annars alltså i PP.

I övermorgon onsdag går färden till Bangkok, Thailand. Där stannar jag ca 1 vecka. Lär väl besöka någon turistort i landets södra delar innan det är dags att pallra sig hemåt. 15 dec kl 12.10 lokal tid lyfter planet med Air Berlin till Sverige (faktiskt via Berlin). Och i och med tidsskillnaden så anländer jag Arlanda kl 21 redan samma kväll.

Jag kommer säkert framöver skriva en liten summering för den här resan. Men just nu ser jag bara fram emot att träffa er alla nära & kära igen 🙂 Jag har hört rykten om vinterväder etc. Men, borta bra hemma bäst, var det någon som sa. Just nu ska det iallafall bli gött att fara åter till kända marker. Sedan, så får vi väl se… 😉

Bifogar några bilder från senaste tiden i Kambodja. Varma hälsningar från JN@PP/KH!

 

7 svar to “Phnom penh, Siem reap m.m.”

  1. Maria Says:

    Vad vackert Joel 🙂 Ska bli jättekul att höra dig berätta IRL sen :p Kram

  2. Steffo Says:

    Yo!

    Du har en stående middagsplats hemma hos mig Joel! Kom förbi när du vill och berätta om hur det var.

    Ser fram emot att se dig igen. Synd att restiden inte räckte till Malaysia. Njut av de sista dagarna!

    Peace and Love

  3. Kristina Says:

    Vinterväder? Det är knappt ens väder här.

  4. Joel Says:

    Ok, for se vilket vader eller icke-vader det ar do! Steffo, jag tackar & bugar. Jag hor av mig i mid-december! Snorklade idag po Long beach @ Phi phi island. Monga roliga fiskar att titta po! Maria, vi ses i jul eller strax efter! Kram fron Thailand.

  5. Emy Says:

    hej joel 🙂
    kul att lasa. ser jatefint ut.
    lycklig resa hem
    kram emy

  6. crazyguyinthailand Says:

    Bra skrivet 🙂

  7. dallas Says:

    Hello, this weekend is good for me, because this time i am
    reading this enormous informative paragraph here at my home.

Kommentera

